FACTIVITY EN STORYLAND SLAAN DE HANDEN IN ELKAAR

Eenmaal een boek gedrukt is moet het onder de aandacht van de lezer gebracht worden. Contacten met de pers zijn daarom uitermate belangrijk, maar worden doorgaans slechts langzaam opgebouwd. Bovendien kunnen contacten wijzigen, zowel binnen bepaalde media als tussen bepaalde media. Je moet dus als uitgeverij steeds bijhouden wie voor wat verantwoordelijk is, en dat is een arbeidsintensieve job. En dan nog heeft elke journalist zo zijn voorkeuren en is er geen enkele garantie dat een boodschap wordt opgepikt.

Om onze kansen te vergroten dat de boeken van StoryLand voldoende aandacht in de media krijgen hebben we een samenwerking aangegaan met Factivity, een gespecialiseerd pr-bureau dat voortaan onze contacten met de pers zal bevorderen.  We vergroten hiermee onze herkenbaarheid, verkrijgen een sterker imago, zijn meer kostenefficiënt, maar vooral we zijn beter in staat om onze auteurs in het spotlicht te stellen.

PR DOOR PROFESSIONELEN

Factivity heeft een jarenlange ervaring opgebouwd met de pers en vertegenwoordigt grote namen als Microsoft, Intel, Cisco, BNP Paribas Fortis, en vele andere.

Het leuke aan de samenwerking is dat je te maken krijgt met een dynamisch team dat het team van StoryLand komt versterken en heel wat taken uit onze handen zal nemen, zoals:

  • Het organiseren van individuele boekrecensies
  • Het organiseren van persinterviews met de auteur
  • Het aanmaken en verzenden van persberichten
  • Het onderhouden van de contacten met de pers
  • En veel meer…

Door de samenwerking met Factivity voor de PR en MaryDes Designs voor al het grafische, is het duidelijk dat StoryLand enkel maar met de besten in hun vak samenwerkt om zo de bij hen aangesloten auteurs alle kansen te bieden om succesvol te zijn of te worden.

Door niet alles in eigen huis te willen doen, maar dynamisch gebruik te maken van de expertise en kennis van gevestigde waarden, bouwt StoryLand verder aan het elan van een buitenbeentje te zijn binnen de uitgeverswereld en de stuwende kracht achter de vernieuwing die zich binnen deze wereld opdringt.
Bij StoryLand komt een boek nooit in de mallemolen van standaardprocedures en routines terecht, maar krijgt het de individuele aanpak die noodzakelijk is om het beoogde publiek te bereiken.

Niet enkel biedt StoryLand de auteur 100% van de winst, het behoud van alle rechten, een transparante opvolging van het project 24 op 24 uur en 7 dagen op 7, maar eveneens een professionele ondersteuning door hooggekwalificeerde mensen die ervoor zorgen dat de auteur in alles centraal blijft staan.